Fondatorul Hello Kitty cedează compania nepotului său!

Fondatorul companiei japoneze care a creat Hello Kitty a anunțat că va renunța la funcția de CEO.

Shintaro Tsuji a declarat că va ceda funcția nepotului său de 31 de ani, Tomokuni Tsuji.

Această schimbare de conducere este prima acțiune de acest fel din toată istoria companiei.

Hello Kitty este un desen animat care a generat miliarde de dolari de la înființare, în urmă cu aproape 50 de ani. Imaginea simplu desenată a apărut pe mărfuri, îmbrăcăminte, jucării și articole de papetărie.
Aceasta se adresează mai ales copiilor mici, însă, în ultimii ani s-a dovedit a fi populara și în rândul adulților. Domnul Tsuji își va părăsi oficial rolul la data de 1 iulie.

Shintaro Tsuji a început o companie de cadouri în anii 1960 și și-a dat seama că produsele cu modele „drăguțe” au fost cele mai vândute articole ale sale.

Această constatare a dus la crearea personajului Hello Kitty, care de atunci a devenit un personaj- emblemă japonez.

Vânzările au scăzut în Japonia de câțiva ani, iar Sanrio depinde acum de afacerea globală, care, din pacate, este tot mai fragilă.
În tradiția japoneză, fondatorii CEO se străduiesc să transmită pozițiile lor membrilor familiei. Fiul domnului Tsuji a murit în urma unui atac de cord în 2013, și de aceea este preluat de nepotul său.

Tomokuni Tsuji s-a angajat deja să transforme compania și să renunțe la idei învechite.

Să sperăm că această schimbare nu face referire la Hello Kitty. Tomokuni Tsuji, care este în prezent director general la Sanrio, va deveni cel mai tânăr CEO al unei companii listate pe indicele de acțiuni Topix.

Vreau să transform compania pentru a răspunde mai bine mediului de afaceri care se schimbă rapid în ziua de azi”, a declarat el vineri într-o conferință de presă.

Hello Kitty va fi făcut în filmul Hollywood Japonia, cu tema „Hello Kitty: Faceți cunoștință cu cel mai mare fan al lui Hello Kitty” 

Produsele marca Hello Kitty sunt vândute în peste 130 de țări din întreaga lume.

Deși brandul are tendințe japoneze pentru „kawaii” sau pentru înțelepciune, personajul în sine poate fi considerat ca fiind britanic, deoarece atunci când a fost creat în anii 70, cultura britanică era la modă în Japonia.

Fetinca Gheorghe Florin
Fetinca Gheorghe Florin
Salut! El este Florin și îți mulțumește pentru ca i-ai citit articolul. Pasionat încă de mic de arta scrisului, el compune poezii și își exprimă opinia în scris despre ceea ce simte, iar mai nou se ocupă de știri. A absolvit Colegiul Național ,,George Coșbuc" Năsăud, profil Mate-Info, iar acum studiază Ingineria Economică în cadrul UTCN. Multă lume l-a întrebat cum de a ales să studieze științele reale, având înclinația spre a scrie, astfel că motto-ul lui în viață este: ,,Fii schimbarea ce vrei s-o vezi în lume"!

Similar Articles

Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai populare