Ana Maria Prodan, la 50 de ani și fără filtre: „Grasele şi urâtele să slăbească!” – critici aprinse și reacții puternice pe Instagram

Ana Maria Prodan, celebrul impresar de fotbal și cunoscuta personalitate TV, a stârnit un val de controverse pe contul ei personal de Instagram, după ce a postat un filmulet în care se pregătea de o sesiune de make-up la Elena Banila. Filmul a fost însoțit de un mesaj extrem de dur și jignitor la adresa tuturor femeilor care nu arată la fel de bine ca ea!

În materialul înregistrat, Ana Maria Prodan spune cu o voce plină de încredere: „Pentru toți fraierii! Așa arată Ana Maria Prodan, nemachiată, la +50 de ani! Și slabă și frumoasă, ca să muriți voi de ciudă așa! Graselor și urâtelor, care ar trebui să puneți mâna la 20, 25, 30 de ani să slăbiți, să aveți grijă de voi ca să arătați și voi așa, la 50 de ani! Chiar mă rog pentru voi! Vă iubește Ana”. Astfel, nicio categorie de vârstă, fie femei tinere sau mai în vârstă, niciuna n-a scapăt de biciul vedetei!

Deși intenția inițială a postării poate fi una de a inspira femeile să aibă grijă de ele

și să își păstreze frumusețea la orice vârstă, mesajul a fost perceput de mulți ca fiind extrem de jignitor și neplăcut. Mulți au comentat că mesajul este unul toxic și că Ana Maria Prodan ar trebui să fie mai conștientă de puterea pe care o are asupra urmăritorilor săi și a impactului pe care îl poate avea asupra stimei de sine a femeilor.

În timp ce mulți au criticat mesajul postării, există și oameni care au apărat-o pe Ana Maria Prodan, afirmând că intenția sa a fost una pozitivă și că mesajul a fost interpretat greșit. De asemenea, câțiva consideră că mesajul este destinat persoanelor care au încercat s-o jignească pe aceasta, în mediul online și nu numai. Cu toate acestea, mulți sunt de părere că mesajul este cel puțin neinspirat și prost argumentat și că ar fi trebuit să fie formulat într-un mod mai pozitiv și mai blând.

Cu siguranță, mesajul transmis de Ana Maria Prodan în filmul postat pe Instagram a fost unul extrem de jignitor și a creat o mare dezbatere în rândul publicului.

Este adevărat că dorința de a-și încuraja urmăritorii să aibă grijă de ei înșiși este lăudabilă, dar modul în care a ales să o facă a fost foarte nefericit. Folosind termeni ca „grasele și urâtele”, Ana Maria Prodan a jignit o întreagă categorie de femei care se pot simți marginalizate și neînțelese. De cele mai multe ori, în astfel de situații, în spatele unor jigniri de acest fel se află frustrări interioare proprii.

Comentariile urmăritorilor de pe postarea de pe contul personal de Instagram al Anei Maria Prodan au fost în general critice față de atitudinea să. Unii au atras atenția asupra importanței caracterului și a personalității, în timp ce alții au subliniat că mesajul său a fost unul lipsit de empatie și respect față de restul femeilor. Un urmăritor a scris: „Arăți foarte bine, dar nu te dezbrăcă de caracter, care este mult mai important decât aspectul fizic. Făcând astfel de afirmații, pur și simplu nu este treaba ta cum arată cineva la 20-30-40 de ani, etc. Eșți o femeie inteligentă, bogată, bănuiesc că ai alte activități mult mai importante. Nu-ți pierde timpul cu astfel de lucruri, mai ales în perioada aceasta de Post, vine Paștele, trebuie să fim mai buni.” Alții au atras atenția asupranecesității de a fi politicos și empatic cu ceilalți, indiferent de aspectul lor fizic: „E frumos să fii important, dar e mai important să fii amabil.” Aceste comentarii au reflectat dezamăgirea și critica din partea urmăritorilor Anei Maria Prodan față de modul în care ea a abordat subiectul frumuseții și al înfățișării fizice.

Nu este pentru prima dată când Ana Maria Prodan este implicată în astfel de conflicte.

De-a lungul timpului, ea a fost adesea criticată pentru atitudinea sa față de ceilalți și pentru modul în care se exprimă. În trecut, ea a fost implicată în numeroase scandaluri în lumea fotbalului, dar și în relația sa cu mass-media.

Totodată, Ana Maria Prodan a fost acuzată de mai multe ori că își folosește influența pentru a obține favoruri și pentru a promova interese personale. De asemenea, ea a fost criticată pentru atitudinea sa față de femei, considerându-se că mesajele pe care le transmite sunt adesea toxice și jignitoare.

Filmulețul postat de Ana Maria Prodan a stârnit multe controverse și a adus în prim-plan problemele legate de stima de sine și de modul în care mesajele publice pot afecta oamenii în moduri neașteptate. Într-o lume în care influencerii au o putere imensă de a manipula sau influența și inspira oamenii, este important că aceștia să fie conștienți de impactul pe care îl pot avea mesajele lor asupra publicului larg.

Autor: Costea Camelia-Maria

Similar Articles

Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai populare